אירוח בקתה כפרית לזוגות


אירוח צימר- בקתה כפרית לזוגות יכול להיות הזדמנות מרגשת עבור אלה שמחפשים לחלוק את הבקתה שלהם עם אחרים. צימר אגם קנדלווד (Candlewood Lake Cabin), הממוקמת בסמוך לפארק המדינתי סקוואנץ, בפנים, בתא הכפרי יש תקרות קמורות וקירות עץ. הבקתה מצוידת בציוד למטבח וגלימות לאורחים. הוא גם מציע ג 'קוזי וקיאקים למטיילים הרפתקנים יותר.

אם אתה שוקל לארח בקתה כפרית – צימרים לזוגות, תרצה לכתוב תיאור משכנע. מארחים רבים מקלידים כמה משפטים ולוחצים על ”הגשה”. במקום זאת, הקדש זמן לבטא את אישיותך באמצעות התיאור שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות את זה.

לצימרים יש יתרונות רבים. זה מאפשר לך לעשות כסף נוסף בכל חודש. מעריכים כי המארח הממוצע של Airbnb מרוויח 7,200 דולר בשנה. זה כסף נוסף שבאמת יכול לעשות את ההבדל בתקציב החודשי שלך! בנוסף, אתה יכול להמשיך לעבוד בעבודה הרגילה שלך בזמן שאתה מרוויח כסף נוסף דרך Airbnb. אתה אפילו יכול לשים חלק מהכסף הזה בקרן מכללה או חשבון חיסכון.

כמו בכל שירות, יש סיכונים. אתה צריך לשקול שילוב ביטוח אחריות. דרך טובה לעשות את זה היא דרך פורטל מארח Airbnb. כמו כן, שקול התקנת מערכת אבטחה או התקנת תיבה בטוחה לחפצי ערך. דרך נוספת לצמצם את הסיכון היא על ידי כתיבת ביקורות של האורחים שלך.

אם אתם מחפשים מילוט רומנטי או חופשה שקטה באגמי פינגר, שקלו שהות בבקתה ”כמעט-אי” באגם קיוגה. תא זה יכול לישון עד שבעה אנשים ויש לו את כל הנוחיות תצטרך להיות שהות מרגיעה. יש מגוון פעילויות שאתה והאחרים יכולים ליהנות מהן, כולל דיג מחוץ לרציף. אתה גם תיהנה מהסביבה המבודדת, מוקפת ביופי הטבעי של האגם.

הפנימיות כפריות ונוחות. יש תכנית רצפה פתוחה, עם סיפונים משני צדי הבית. המטבח כולל טווח אינדוקציה, תנור, טוסטר ומקרר. בחדר האמבטיה יש אמבט רגל-טופר. בחוץ תמצאו גריל גז, שולחנות פיקניק וכיסאות. יש גם מיטה בגודל מלכה בלופט, שיכול לישון עד שישה אנשים. אפשר גם להקים אוהל מתחת לעצי הצל הגדולים.

צימר מציעה חווית בקתה כפרית לזוגות וקבוצות קטנות. הבקתה הנעימה הזאת ישנה עד חמישה אורחים והיא כוללת מטבח מלא ואזור אוכל. יש לו גם חפיסה עם רהיטים ובור אש, מושלם ליהנות מהנוף של צלע הגבעה המיוערת שמסביב.

לצימר יש גם סיפון ג'קוזי פרטי. אורחים מסופקים עם גלימות מארש הולו לשימוש בג 'קוזי. לזוגות השוהים כאן תהיה גישה גם לשבילי הליכה, דיג וקניות בהוקינג הילס. אתה יכול לבקש עיסוי בבקתה, והבקתה כוללת גם עצי הסקה בחינם.

צימר הצללים היא בקתה בת שני חדרי שינה עם שירותים מלאים בשתי הקומות. יש לו גם סיפון מרווח המשקיף על אחו וצלע גבעה מיוערת. יש לו טלוויזיה בלוויין, חיבור WIFI, טלפון, וחום מרכזי ומיזוג אוויר. זה אידיאלי לשני זוגות.

אם אתה מחפש מילוט רומנטי באזור ניו יורק, בריחה רומנטית בבקתה אינדיאנית יכולה להיות הבחירה המושלמת. מבודד ושליו, תא זה שנות ה -60 כולל פנים עץ ענבר גוון עם מיטה זוגית נעימה ונופים סוחפים של הדשא והמים. תיקונים אחרים כוללים מיזוג אוויר ומטבח מצויד. בחוץ, אתה יכול ליהנות מהשקיעה, הברווזים, או אפילו מדורה באח החיצוני.

ממוקם בנשר הר פיתוח מזרח, תא מקסים זה מציע שפע של פרטיות וסביבה מיוערת. במרפסת הקדמית יש מקומות ישיבה מדורגים מול אח גז. בפנים, הבקתה כוללת מטבח עם מדיח כלים ומקרר עם דלת כפולה. יש גם דלפק בר עם מקומות ישיבה לשלושה.