אילו מחלקות קיימות בעמותות?

מרכז ארגונים ללא כוונת רווח הוא מקום שבו ניתן ללמוד על חוקים ומדיניות ללא כוונת רווח, ארגונים אלה מסייעים לך לעמוד במגוון אתגרים ולעזור לקהילה שלך. הם מחנכים, מתחברים, ותומכים מסיבות חברתיות. בדרך זו, הם עוזרים לקהילות שלהם לשגשג. למד יותר על ארגונים ללא מטרות רווח היום. ולהתחיל החיפוש שלך למרכז ארגון ללא מטרות רווח היום! הנה כמה משאבים:

ישנן שלוש פונקציות בסיסיות של ללא מטרות רווח: למלא צורך ספציפי, לקדם שוויון או לשרת אוכלוסייה מסוימת. למלכ"רים יש תפקידים שונים, החל מתמיכה לשימור תרבותי וכלה בפעילות אזרחית. חלקם אפילו משמשים כחיל חלוץ, מה שאומר שהם מציעים נקודת מבט ייחודית וחדשנות בתחום שלהם. אם אתם רוצים להקים ארגון ללא מטרות רווח, קחו בחשבון את המשאבים האלה:

מרכז סיוע ללא כוונת רווח באוניברסיטת עמק דלאוור הוא משאב שמרכזו סטודנטים לארגונים ללא כוונת רווח קהילתיים. סגל ההוראה והסטודנטים מספקים שירותי הדרכה לארגונים אלה, הכוללים סדנאות ומרפאות. שירותים נוספים שמציע המרכז כוללים רשתות, מענקים-כתיבה וסטודנטים מתמחים. זה גם משאב עבור הקהילה כמכלול. זה מקום מצוין להתחיל את המשימה שלך! ועם המשאבים והקשרים שלה, הארגון שלך בטוח יגדל.

להלן כמה מן הסוגים הפופולריים ביותר של מלכ"רים. ארגונים אלה מסווגים בהתאם לתחומי העניין שלהם. ניתן לקבץ מלכ”רים על פי מטרתם, כגון אמנות, תרבות ומדעי הרוח, חינוך, סביבה, בעלי חיים, שירותי בריאות ואנוש, ועניינים בינלאומיים וחו”ל. בנוסף, יש כמה קטגוריות לא מסווגות. וכמובן, יש עוד רבים אחרים. אתה יכול למצוא מידע נוסף על ידי חיפוש ארגונים ללא מטרות רווח באזור שלך.

הארגון ללא מטרות רווח הוא ארגון שמאורגן לתועלת הציבור אך לא למטרות רווח. היא עשויה ללבוש צורות רבות, החל בהתרועעות שכונתית לא ־ רשמית וכלה בארגוני צדקה מסורתיים יותר המשרתים את העניים. ארגונים ללא מטרות רווח עשויים להיות גם ארגונים דתיים, איגודי עובדים וקבוצות לעזרה עצמית. הם פרטיים ונפרד מהממשלה. אבל, ארגונים ללא מטרות רווח יכולים גם לייצר רווח. חשוב לדעת שארגונים ללא מטרות רווח נפרדים מהממשלה.

ישנן סיבות רבות מדוע ארגונים ללא מטרות רווח חשובים. חלקם מבוססים על טיעונים כלכליים, בעוד אחרים מבוססים על רעיונות הקשורים לפוליטיקה ולקהילות. לעתים קרובות הם עונים על צרכים שאינם נענים על ידי הממשלה. במקרים רבים ארגונים ללא מטרות רווח ממלאים צרכים אלה. הממשלה, אחרי הכל, מוגבלת ביכולתה לספק שירות שכל אחד רוצה. אז למה לא לעזור להם? אתה יכול למצוא מרכז ארגון ללא מטרות רווח לידך.

ישנן דרכים רבות לתרום למרכז ארגון ללא כוונת רווח. חלקם מקבלים תרומות באינטרנט. חלקם אפילו מקבלים ניכויי מס. תעשיות רצון טוב, למשל, מעניקות לארגונים ללא כוונת רווח קניות פטורות ממס עבור ציוד משרדי משומש. פריטים גדולים יותר, כגון מכונות צילום, דורשים איסוף. רצון טוב גם מבקש מינימום של 250 $ בשווי, ומינימום של אלף דולר. המרכז יכול ליצור איתך קשר ישירות אם אתה מעוניין לתרום לארגון שיפיק תועלת מהתרומות שלך.

המרכז למרדף אחר מיקומו הקודם ספג נזקי שיטפון הרסניים מהוריקן הארווי. זה עכשיו בחכירה במיקום חדש. מיקומה הקודם יהפוך לפיתוח בשימוש מעורב. בעוד המרכז החדש ישמש כארגון ללא מטרות רווח, ביתו לשעבר של המרכז לא למטרות רווח יישאר בעיר. המרכז למרדף הוא כוח גדול ביוסטון. וברגע שהפיתוח החדש יסתיים, הוא יהיה ביתו של הארגון הגדול ביותר של יוסטון ללא מטרות רווח.

פרטים נוספים: עמותות בחיפה: בית הגפן