טיול לצפון איטליה למשפחות

טיול לצפון איטליה למשפחות יכול להיות דרך נהדרת להכיר לילדים שלך את המראות והצלילים של האזור. חודשי החורף של דצמבר עד פברואר קרים, אבל הטמפרטורות מחוץ להרים נשארות מעל לקפוא. במהלך תקופה זו, מבקרים רבים באיטליה פונים דרומה, כדי שתוכל להימנע בקלות מההמון. עם זאת, חשוב לזכור כי בתי מלון יהיו פחות יקרים ועסקאות טיסה יהיו יותר זולות בתקופה זו של השנה.

טיול לצפון איטליה למשפחות יכול להיות יקר בעונות עמוסות, כך לנסות לתכנן טיול בעתות שיא בשנה כדי להימנע מהערים הצפופות ביותר. הקיצים הם בדרך כלל התקופה הצפופה ביותר בשנה, אבל הסתיו עדיין חם מספיק כדי לשחות. בדוק את הטיסות הזולות של סקוט למצוא טיסות לצפון איטליה. כמו כן, לשקול נסיעה מחוץ לשיא לחוות את הנופים הטובים ביותר. אתם תהיו מופתעים מכמות המקומיים, שעורכים מסיבות ופסטיבלים מרהיבים במשך כל השנה.

האביב הוא זמן נהדר לבקר בצפון איטליה. אתה רוצה לארוז מעיל קל, חסין מים, ונעלי הליכה נוחות. עדיף להימנע מללבוש מעילים כבדים כאשר מזג האוויר באזור הזה יכול להשתנות באופן משמעותי ממקום למקום. מזג האוויר בחודשים מאי ויוני יהיה נעים, אבל הקפידו לבדוק את לוח השנה כדי להימנע מהתקופה העמוסה ביותר בשנה. טיול לצפון איטליה למשפחות יכול להיות חוויה קסומה שכולם יזכרו לשנים הבאות.

זמן נהדר נוסף לבקר באיטליה הוא בתקופת החגים. חג המולד והשנים החדשות הן חגיגות חשובות באיטליה, ושוקי חג המולד מקסימים במיוחד בתקופה זו. ישנן גם קתדרלות שבהן נוסעים יכולים לנכוח במיסת חג המולד או בשירותי ההתגלות, מה שמזכיר את בואו של שלושת המלכים לאחר לידתו של ישוע התינוק. באופן מסורתי, ילדים איטלקים קיבלו מתנות במהלך תקופה זו. זה גם זמן טוב לקחת את המשפחה שלך לשוק חג המולד.

למרות שאפשר לטייל בצפון איטליה עבור משפחות במהלך שנת הלימודים, עדיף להימנע מחודשי הקיץ. בעוד הטמפרטורות עדיין מתונות, יש כמות גדולה של עודף בתקופה זו. יעדי תיירות מפורסמים רבים גדושים בתיירים, במיוחד בחודשי הקיץ, מה שיכול להפוך מוזיאונים ומקומות בעלי עניין ליקרים יותר. תוכל להימנע מכך אם תיסע בעונות הכתף או האביב. טיול לצפון איטליה למשפחות עם ילדים יהיה חוויה בלתי נשכחת!

הטמפרטורות נשארות מתונות באזור הדרומי, והטמפרטורות ממוצעות 22degC. לעומת זאת, ערי ההרים מכוסות בצבעי סתיו. עצי זהוב הם נפוצים. מזג האוויר נשאר מתון לאורך החורף, למרות שהטמפרטורות עדיין יכולות לרדת באופן משמעותי. עד אמצע נובמבר, הטמפרטורות קרות יותר ושלג אינו נדיר בהרים. מזג האוויר יכול להיות בלתי צפוי, ואולי כדאי שתשקול לנסוע בסוף אוקטובר או בתחילת נובמבר.

אם אתה נוסע לאזור ייצור היין בסתיו, אתה יכול לחוות את עונת הקציר, כאשר יקבים רבים נסגרים לקצירת ענבים. בנוסף לטעימות יין, פסטיבלי המזון באיטליה הם בתנופה מלאה במהלך העונה הנוכחית, עם הרבה מוצרים מקומיים. בעוד הסתיו נוטה להיות קר יותר ופחות צפוף, זה הזמן הזול ביותר לנסוע לאזור. אז, לתכנן את הטיול שלך בהתאם ולוודא שאתה להזמין טיסות גם מראש.

בנוסף לאזור גידול היין שלה, צפון איטליה מציעה נופים מדהימים וחורבות עתיקות. מזג האוויר באזור הצפוני מתון בצורה נעימה ומאפשר לך לקחת חלק בפעילויות חיצוניות שונות ולהתענג על תרבות המזון והיין. עם זאת, אם אתה נוסע עם ילדים, לשקול תכנון הטיול שלך לצפון איטליה למשפחות במהלך החודשים הקרירים. זה יבטיח שהות מרגיעה יותר לילדים, והטמפרטורות יהיו סבירות יותר.

מזג האוויר משתנה באופן נרחב בין צפון לדרום איטליה, כך שהכי טוב לארוז בגדים מתאימים בהתאם לתקופה בשנה. למשל, בצפון איטליה חווים חורפים קרים יותר, אך בדרום איטליה יש בדרך כלל חורפים חמים יותר. אף שהטמפרטורות עדינות יותר, כדאי לך להביא מעיל או סוודר. זכור שהטמפרטורות ישתנו ושעונות הקיץ והסתיו יכולות להיות חמות למדי. חשוב לזכור שגם לצפון ולדרום איטליה יש עונות תיירות נמוכות. בשני האזורים, הטמפרטורות יהיו גבוהות יותר בהרים.

אם אתה מתכנן טיול לצפון איטליה, עדיף להזמין כמה שיותר מראש. למרות נובמבר הוא החודש הגשום ביותר, מאי הוא עדיין מתון ונעים. ההרים בצפון איטליה יכולים להיות מכוסים בשלג. החופים ואזורי החוף מקבלים רמות גבוהות של רוח וכמות גשמים. השמש היא רק עד תשע שעות ביום. עדיף להזמין הטיסה שלך במאי או יוני כדי להימנע מעונת השיא.