מונית

טיפים למציאת תחנת המוניות הטובה ביותר בירושלים

קל להסתובב בישראל, אבל איך בוחרים את תחנת המוניות בירושלים הטובה ביותר. בואו נדבר תחילה על תחנת מוניות. מדוע תחנות המוניות חשובות? ואיך אתה יכול למצוא את האדם הנכון לצרכים שלך? המשך לקרוא למידע נוסף. תחנת מוניות מספקת תחבורה למרכז העיר והיא גם המרכז להתניידות. ישנן אפשרויות רבות למוניות בתחנת המוניות בירושלים. הנה איך לבחור את הטוב ביותר.

מהי תחנת מוניות?

תופתעו לגלות שבירושלים יש שתי תחנות מוניות. סוג אחד משותף או מוניט שרות ואילו השני בבעלות פרטית. שני סוגי המוניות יכולים להכיל עד 10 אנשים והם בצבע צהוב. הם זמינים רק בימים מסוימים בשבוע, והם לא רצים בשבת היהודית. אתה יכול גם לברך אחד ברחוב.

ישנן שתי תחנות מוניות מרכזיות בירושלים: תחנת השירות המרכזית (במפלס ים) ומחסום קלנדיה. האחרון נמצא ליד המחסום ויש לו מגרש חניה אוטומטי. למרות שהאחרון עמוס מקודמו, עדיין תוכלו להשיג מונית תוך חצי שעה מהראשון. נסיעה במונית בין תחנות אלה יכולה להגיע עד 50 שקלים. אתה יכול גם ברד מונית בשדה התעופה, אשר בדרך כלל יהיה בערך באותו מחיר.

בתל אביב, אתה יכול גם לקחת שרות. שרוטים נוסעים באותם מסלולים כמו קווי אוטובוס מרכזיים. מספר ארבע וחמש השרות עוברות בתחנה המרכזית ועוברות בשדרות בן יהודה ובשדרות רוטשילד. תלוי כמה נוסעים נמצאים ברכב, אתה יכול לברך שרות מכל אחד מהם. לא משנה אם אתם נוסעים ברכב או ברכב משותף עם אנשים אחרים, חשוב לבדוק את מחיר המונית לפני שאתם ממריאים.

מדוע תחנות המוניות כה חשובות?

אחד הדברים הראשונים שתבחין בהם בעת ביקור בירושלים הוא שפע המוניות. המוניות הצהובות האלה משמשות לכל דבר בירושלים, מקניות ועד תחבורה. ומכיוון שיש כל כך הרבה מוניות בעיר, סביר להניח שתצטרך לקחת אחת. אבל למה הם כל כך חשובים? נהגי מוניות הם נשמת אפה של ירושלים. הם מעבירים אנשים ממקום כזה או אחר וכמעט בלתי נמנע שהם ינהלו איתם שיחה.

סביר להניח שתזדקק למונית כדי לעקוף את ירושלים. עם זאת, קל יחסית וזול לעשות זאת. מוניות קלות לברד והעיר העתיקה קומפקטית. עם זאת, אם אתם מתכננים לסייר בגדה המערבית או לנסוע לבית לחם, הליכה לא יכולה להיות אופציה. אתה יכול להזמין מונית במגרש החניה של קרטה, אשר יש שבוע של שישה ימים.

ניתן גם לנסוע באוטובוס לנמל התעופה בן גוריון לירושלים. יש לו שש תחנות. הוא יוצא מטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון. האוטובוס הוא לא זול מאוד, אבל זה דרך מצוינת לבקר את העיר העתיקה ואזורים אחרים. תחבורה ציבורית היא חלופה מצוינת לשכור מונית. אתה יכול גם לעצור מונית בשדה התעופה בן גוריון. הכרטיסים לירושלים הם עשרה שקלים כל אחד, ואין צורך להזמין מראש. השבת אינה יום תקף לאוטובוס.

איך בוחרים תחנת מוניות בירושלים?

אתה עשוי לתהות איך למצוא תחנת מוניות כאשר אתה נוסע לירושלים. יש הרבה. נהגים רבים אולי לא מכירים כל רחוב בירושלים. טיפים אלה יעזרו לכם לבחור את המונית הנכונה. מונית בירושלים קלה לברד, כך שלא צריך להכיר את כל רחובות העיר. העיר העתיקה היא קטנה ונגישה בקלות, אז אתה עלול להיות מופתע עד כמה נוח במצב זה.

אתה יכול לזהות מונית בקלות ברגע שאתה מגיע לשדה התעופה על ידי סימן צהוב ושחור ייחודי על הגג. מונית חייבת להיות מטר, ואתה חייב לשלם על ידי הצגת הקבלה מטר בסוף המסע. בעת בחירת מונית, הקפד לנהל משא ומתן על המחיר לפני שאתה נכנס. אם אתה נוסע עם מספר גדול של אנשים, מצפה לשלם מחיר גבוה יותר.

בעת בחירת מונית בירושלים, עליך לבקש רישיון נהיגה תקף. תעריף המוניות הישראלי הרשמי נקבע על ידי הערים והמחוזות. המערכה האחרונה בירושלים הייתה בינואר 2017. כל המוניות הפועלות באזור הנהיגה החובה כפופות לפקודת התעריפים הרשמית. זה לא חוקי להוריד או לחרוג מהתעריף. על כל המוניות הפועלות בירושלים להיות בעלות רישיון תקף ולהשתמש במוני מוניות רשמיים. אם המונית אינה רשומה במד מוניות רשמי, הצוות במסעדה יכול להזמין מונית. עם זאת, אם אתה מזמין מונית בטלפון, תחויב בתשלום נוסף של 5.12 שקלים.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: תחנת מוניות בירושלים – מהדרין