כיצד פועל מנטליסט? ‏

מנטליסט הוא מישהו שיכול לקרוא את מחשבותיו של אדם. איך מנטליסטים עובדים? למה הם כל כך פופולריים? בואו נחקור את השאלות האלה. אם אתה רוצה להיות מנטליסט טוב יותר, אתה חייב להיות מוכן לשים בפועל הדרוש. תרגול יגרום לך להיות בטוח יותר בכישורים שלך.

כיצד מנטליסט עובד?

מנטליסטים משתמשים בטכניקה המכונה הטעיה כדי למנוע מהקהל להבין את האשליה. הטכניקה כוללת הסחת דעת הקהל על ידי התמקדות בדבר אחד תוך כדי עשיית דבר אחר. טכניקה זו יכולה לשמש גם להסוואת מהלכים על ידי שימוש באביזרים או קלפי משחק. לדוגמה, מנטליסט יכול להשתמש בקלף משחק כדי לגרום לו להיראות כאילו הוא נוסע.

כאשר הוא מציג מופע מנטליסטי, על הקוסם לשקול בקפידה את תגובותיו של הקהל. מנטליסט עצבני יכול לגרום לקהל להרגיש לא בנוח. לכן חשוב לתרגל איתור אותות תת-הכרתיים ולבצע התאמות בהתאם למצב. למרבה המזל, מנטליסטים יכולים ללמוד לקרוא את שפת הגוף של אנשים. אבל הם חייבים תמיד להיות מודעים לכך שהקהל שלהם יכול להניח הנחות לא מדויקות בהתבסס על המראה של הגוף של המנטליסט.

קריאת מחשבות היא אחת ההשפעות החזקות ביותר במנטליזם. המנטליסטים משתמשים במאות שיטות שונות כדי לתמרן את הקהל שלהם. חלקם מעדיפים להשתמש בכוחות פסיכולוגיים, בעוד שאחרים משתמשים באחיזת ידיים כדי לבצע את האפקט. באופן כללי, השפעות מנטליזם רבות מסתמכות על שימוש בכוחות.

מנטליסטים גם מבצעים טריקים ללא שימוש בחפצים פיזיים. הם יכולים לחזות את הקלף הבא בחפיסה או אפילו לחזות על מה מישהו יחשוב בהתבסס על הרגשות שלו. התכסיס מכונה לעתים קרובות אשליה פסיכולוגית.

איך מנטליסט קורא מחשבות?

יש כמה טריקים שמנטליסט יכול להשתמש בהם כדי לקרוא מחשבות. אחד הטריקים הנפוצים ביותר כרוך בקריאת מספרים ממוחם של אנשים. זה נעשה על ידי ביצוע אנשים לדמיין מספרים שאינם על השולחן או על הכרטיס. לדוגמה, מנטליסט ישראלי עשוי לבקש ממישהו לחשוב על שתי צורות שונות ולהשוות אותן למספר שניתן לו.

הטכניקות שבהן משתמש מנטליסט אינן כרוכות בקסם. הם מבוססים על טריקים פסיכולוגיים פשוטים שעוזרים להם לנחש את הצעד הבא שלך או להיכנס לתוך המוח שלך. טכניקות אלה יכולות להיות דומות מאוד למה ששוטרים עושים, כפי שהם משתמשים באותן טכניקות כדי להבין את זהותם של חשודים במהלך חקירה. תכסיסים אלה כוללים היפנוזה, הטעיה וקריאה קרה.

תכסיס אחד שמנטליסט משתמש בו כדי לקרוא מחשבות הוא להשתמש בטבלה שבה האות האחרונה באלפבית היא בצבע אדום. השולחן הזה מונח מול הנושא. הנושא מתבקש לבחור את צבע האות האחרונה של מצבם. המנטליסט אומר להם שהצבע הוא אדום.

טכניקה נוספת שבה משתמש מנטליסט נקראת קריאה חמה. טכניקה זו משתמשת בכוחה של הצעה כדי לכפות תמונות מנטליות בתת המודע של האדם. אמנם שיטה זו עשויה להישמע קצת רמאות, אך היא נותנת את האשליה שהמנטליסט קורא את מוחו של האדם. במציאות, המנטליסט רק יוצר את האשליה שהוא או היא יודעים מידע אישי.