מכונת קפה Jura

מבט מקרוב על מכונת הקפה Jura

ישנם אנשים רבים שרוצים מכונת קפה Jura, אך האם תרצה ללמוד עוד על המותג הזה? מה עושה מכונת קפה Jura שונה? מה גורם לקפה Jura להימשך כל כך הרבה זמן? בואו לגלות! במאמר זה, נסתכל על התכונות של מכונת קפה Jura, איך הם עובדים, וכמה זמן הם נמשכים. תוכל לקבל את ההחלטה הנכונה עבור המשרד והבית שלך.

האם מכונות קפה Jura טובות?

Jura הוא מותג ידוע למכונות אספרסו איכותיות. המותג Jura ידוע בהכנת משקאות קפה טעימים. לאחרונה הם הציגו את Jura 8 לקו המוצרים שלהם. ה8 הוא אופציה נהדרת לאוהבי הקפה. הוא מציע מגוון רחב של משקאות קפה, כולל לבן שטוח, קפוצ ' ינו ולאטה.

אם אתה בתקציב, תרצה להשקיע במכונה בינונית. Jura מציעה מכונות בינוניות רבות. הם בעקביות אחד המוצרים הפופולריים ביותר בשוק. רבים של המכונות שלהם יש תכונות מתקדמות כגון ארומה+ מטחנות בישול אוטומטי. מכונות מסוימות מציעות גם מקציפי חלב מובנים.

מכונת הקפה של המותג Jura יכולה להיות יקרה, אך החברה השוויצרית מייצרת מכשירי מטבח איכותיים כמעט 100 שנה. מכונות אספרסו שלה הם חלק מהכסף הטוב ביותר יכול לקנות. להלן כמה מהדגמים המובילים שלה. תוכלו לבחור לקנות מכונת אספרסו מתקדמת או מכונת אספרסו בסיסית לביתכם. הקפד לשקול את התכונות שאתה צריך להפריש כסף עבורם.

התכונות הניתנות להתאמה אישית של מכונת קפה Jura מאפשרות לך להתאים אישית את ההגדרות שלה לטעמך. ניתן לאחסן העדפות משתמש מרובות, המאפשרות לך להגדיר הגדרות שונות עבור כל משתמש. כתוצאה מכך, ניתן ליצור מגוון של משקאות עם ברואר Jura. אתה יכול גם להכין קפוצ ' ינו וריסטרטו. מכונת הקפה של Jura מקלה עליכם לשחזר את החוויה של בית קפה בביתכם.

מהי התכונה המיוחדת של מכונת קפה Jura?

למרות שהם עשויים להיראות יקרים, מכונות קפה Jura קלות מאוד לתחזוקה. אין הרבה חלקים נעים, ולכן מכונת הקפה צריכה להיות קלה לתחזוקה. ניתן להשאיר את מכונת הJura על השיש, גם אם אינכם שותים קפה לעיתים קרובות. אתה יכול לנקות את היחידה ביד, אבל אתה לא צריך לצפות שזה יימשך כל עוד אחד אוטומטי.

מכונת הקפה Jura כוללת טכנולוגיה חדשנית. המכונה משלבת דיסק קרמי ומטחנות בר להכנת כוס טעימה. מערכות נוזל כפול להבטיח כי המכונה הוא שקט מאוד. את פטנט דופק חילוץ תהליך מאפשר לחלוט מרובה כוסות בכל פעם. אתה יכול אפילו להשתמש בקפה טחון מראש במכונה זו. לאחר שלמדת כיצד להשתמש בJura, תוכל להרשים את חבריך ובני משפחתך בכישורי הכנת הקפה שלך.

מה עושה מכונת קפה Jura כל כך מיוחד? רכס הרי Jura שהוא הרקע של נידרבוכסיטן, שוויץ נתן השראה לשם החברה. Jura הוקמה בשנת 1931 על ידי ליאו הנזירוס. החברה בנתה את המוניטין שלה בייצור מכשירי חשמל ביתיים כמעט 90 שנה לפני שעברה למכונות אספרסו בשנת 1990. זה היה שם ביתי להכנת מכונות אספרסו איכותיות מאז.

כמה זמן מכונות קפה Jura מחזיקות?

מכונת קפה Jura יכולה להחזיק באיזור העשר שנים. אבל, הכל תלוי עד כמה אתה מטפל בזה טוב. תוחלת החיים של המכונה שלך תהיה קצרה יותר אם משתמשים בה בתדירות גבוהה וכפופה לשימוש מופרז. ניקוי ותחזוקה שוטפים יסייעו להאריך את תוחלת החיים. כמה זמן נמשכים מכונות הקפה של Jura? בואו ניקח בדיקה מקרוב. מכונות אלה בנויים היטב ואלגנטי. הם משתמשים בטכנולוגיה חדשנית להכנת קפה ממש כמו בריסטה מקצועית.

למרות שמכונת Jura ז8 היא היקרה ביותר בתור, היא עדיין מכינה קפה נהדר. ה ז8 עשיר בתכונות יותר מה-ה8 אבל יש לו כמה פעמונים ושריקות נוספות. ה Jura אס8 היא מכונה לטווח בינוני שיש לה יותר תכונות מ ה8 אבל פחות פעמונים ושריקות. ה אס8 היא ההצעה המובילה של Jura, והיא מיועדת לשימוש ביתי.

מטחנת ארומה ג '3 משמשת מכונות קפה ג' ורה. הם כוללים גם את תהליך החילוץ הדופק. מכונות האספרסו של Jura במקום להשרות את שטח הקפה במים, הם משתמשים במים חמים כדי לחמם את הקפה בהתפרצויות קצרות. התוצאה היא כוס קפה עשיר וארומטי. ועם הטכנולוגיה הבלעדית של Jura לפני הבישול, זה צעד אחד לפני התחרות בכל הנוגע למיצוי קפה מעולה.