טיול מאורגן לאפריקה

מדוע עלי לבחור טיולים מאורגנים לאפריקה? ‏

מטיילים רבים שאלו: מדוע עלי לבחור בטיולים מאורגנים לאפריקה? מתי הזמן הכי טוב לבקר באפריקה? איך אני מוצא מארגן טיול אפריקאי? ישנן סיבות שונות לכך שעליך לשקול לצאת לחופשה באפריקה, לכן הקפד להקריא מידע נוסף. המאמר הבא ישיב על כל השאלות הללו ועוד. ‏ ברגע שאתה יודע למה אתה צריך לבחור מארגן טיול אפריקאי, אתה תהיה גם בדרכך לתכנן טיול משלך.

למה לבחור טיולים מאורגנים לאפריקה?

כאשר מתכננים טיול לאפריקה, יש יתרונות רבים לטיולים מאורגנים. למשל, תוכל להימנע מהטרדה של תכנון וזימון כל חלק מהטיול שלך בעצמך. כמו כן, טיולים מאורגנים יבטיחו לך לפגוש את השותפים שלך לנסיעות באותו הזמן, מה שמקל לתכנן את הנסיעה סביב לוח הזמנים שלך. בנוסף, תהנו מחברתם של מומחים מקומיים, שיכולים להפוך את החוויה למרגשת ככל האפשר.

נוסעים יכולים לארוז בכל האתרים הגדולים באפריקה בפרק זמן קצר. למשל, טיול קלאסי מניירובי לקייפטאון יכול להימשך 40 יום בלבד, בעוד טיול על היבשה מבקר את המראות העיקריים שביניהם. תוכלו לבקר במפלי סרנגטי, ויקטוריה, הר קילימנג 'רו וזנזיבר בסיור מאורגן. ואז, אתם יכולים ללכת לספארי במזרח אפריקה או לנסוע לאוגנדה כדי לראות את הגורילות.

נסיעה לאפריקה יכולה להיות יקרה, אז נסיעה לבד יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף. יתר על כן, נסיעה לאפריקה עם קבוצה יכולה לחסוך לך זמן וכסף. סיורים קבוצתיים יכולים לעזור לך להגיע ליעדים שלך מהר יותר וביעילות. הם גם נוטים להיות זולים יותר מסיורים אישיים. בדרך זו, אתה יכול לנסוע עם המשפחה שלך ולקבל את הערך הטוב ביותר עבור הכסף שלך. עם זאת, נסיעה לבד יכולה להיות מתישה ודורשת זמן.

מהו החודש הטוב ביותר לבקר באפריקה?

החודש הטוב ביותר לבקר באפריקה תלוי במה שאתה מעוניין לראות. בצפון אפריקה, מאי עד אוקטובר הם החודשים הפופולריים ביותר, בעוד הדרום חם ולח במשך כל השנה. בחלק הדרומי, ינואר עד פברואר הם החודשים הרטובים ביותר. נדידת הגנו מתרחשת בין יוני לתחילת ספטמבר, מה שהופך את הביקור לזמן פופולרי. באוגנדה ורואנדה, לעומת זאת, ניתן לראות גורילות במהלך השנה.

אוקטובר הוא הזמן הטוב ביותר לנסוע לאורך קו החוף של הכף ולחקור את הפארקים הלאומיים. דרום אפריקה מפורסמת בזכות מגוון חיות הבר והמערכת האקולוגית שלה, שהיא אידיאלית לצפייה בלווייתנים. אוקטובר הוא גם הזמן הטוב ביותר לחוות רגעים מרגשים במערות. אוקטובר הוא גם הזמן הטוב ביותר לבקר באודטשורן, אשר מתגאה במזג האוויר הקל ביותר. תוכלו ליהנות מנופי החוף הפנורמיים והלחות הנמוכה בתקופה זו. אם אתה בקטע של קריקט, אוקטובר ומרץ הם גם זמנים טובים לבקר בדרום אפריקה.

החודש הטוב ביותר לבקר באפריקה תלוי בהעדפות שלך. אם אתה מבקר בדרום אפריקה, תוכל לנסוע בדצמבר, בינואר או בתחילת פברואר. חודשים אלה מציעים תנאי מזג אוויר מעולים ויכולים להיות יקרים. עם זאת, הכרחי לטיסות ספרים ולינה מראש כדי להימנע מתורים ארוכים ומחירים גבוהים. אין למהר לבקר בדרום אפריקה במהלך חודשים אלה, במיוחד אם אתה מטייל עם ילדים קטנים.

איך למצוא טיול מאורגן לאפריקה?

נוסעים בפעם הראשונה מתלבטים אם לצאת לטיול מאורגן באפריקה או לנסוע לבד. יש יתרונות רבים לשניהם. הספארי הפרטי בדרך כלל זול יותר, אבל מספר האנשים בסיור שלך יקבע את המחיר. נסיעות פרטיות מאפשרות לך גם להתאים את עצמך לנסיעה כדי לענות על צרכיך האישיים ועל העדפותיך. אתה אפילו יכול לבקר במקלט פרטי כדי ללמוד על הקרנפים השחורים בסכנת הכחדה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להחליט איזה טיול הכי טוב בשבילך.

כאשר בוחרים בספארי אפריקאי, היכונו להיות מאותגרים פיזית ונפשית. טמפרטורות חמות וקרות, יתושים, ודברים קשים לראות יאתגרו אותך. יתר על כן, תחוו רמה שונה של אי-שוויון ביבשת. אתה תטיל ספק בכל דבר נורמלי. אבל אל תיתן לזה להרתיע אותך מתכנון הטיול שלך לאפריקה. על ידי מעקב טיפים אלה, אתה תהיה מוכן טוב יותר לחוויה בלתי נשכחת.

בחר את המסלול שלך בזהירות. אתם יכולים לבלות שלושה שבועות בחקר היבשת, מספארי במזרח אפריקה ועד מסע גורילה באוגנדה. אבל לחוויה תרבותית יותר, לשקול ביקור במרוקו או בנין. אם חסרים לכם זמן, אל תשכחו לבדוק את מסלול הגינה האייקוני בדרום אפריקה. בטיול האייקוני הזה, תמצאו כמה מחיות הבר היפות בעולם. יש גם הרבה פעילויות אחרות שיעסיקו אותך במשך חודשים.