מהי בירה אדלוויס?

בירת אדלוויס קיימת כבר מאות שנים והיא אחת מבירות החיטה הפופולריות ביותר באירופה, עם מעריצים ברחבי אסיה ושאר העולם. הבירה מיוצרת במרכיבים טבעיים בלבד ויש בה 4.9 אחוז אלכוהול בנפח. זה משקה מרענן שיש לו טעם קל של פירות וראש טוב של קצף. זו גם אחת מבירות החיטה הטובות ביותר עבור אלה שמחפשים טעם טבעי יותר.

בירת אדלוויס המקורית מבושלת באוסטריה במים אלפיניים, והמתכון מתוארך לשנת 1646. במהלך תהליך הבשלה, הוא מותסס במשך זמן רב עם מקור חם ושמרים מיוחדים. הוא בהיר בגוף ונמוך במרירות, עם צבע אדום-אודם עשיר. הוא מכיל 6.7% אלכוהול בנפח, והוא לא מסונן, מה שהופך אותו בחירה מצוינת למי שלא אוהב משקאות אלכוהוליים.

לגרסאות הגרמניות והאוסטריות של הבירה יש מספר תכונות ייחודיות. למרות שהם מבושלים באותו מאלט, השניים נבדלים זה מזה. לגרסה הגרמנית יש טעם עדין יותר, בעוד שהגרסה הצרפתית היא שיכר לבן בעל 5% עשבי תיבול. זה זיווג טעים עם מגש מרעה. למרות הדמיון בין שני הסגנונות, שתי הבירות שונות מאוד מבחינת הטעם והארומה.

בעוד שיש כמה הבדלים חשובים בין שני סוגי הבירה, שניהם מכילים טעמים ייחודיים. הגרסה האוסטרית קלה וטעמה יותר מהגרסה הצרפתית. הוא עשוי מצמחים אלפיניים, המקנים לו עננות ייחודית. זה מתחבר היטב עם גבינה ומגש מרעה. אומנם אין מידע רב על מקור הבירה אדלוויס, אך זוהי בחירה מצוינת לשתייה בארוחה לבבית.

בירה אדלוויס היא בור אוסטרי קלאסי. הוא מבושל מאז 1646 והמתכון נותר כמעט ללא שינוי במשך 375 שנים. לגרסה הגרמנית יש טעם ייחודי יותר, עם גוון מוזהב, ולרוב הוא מזווג עם מגש מרעה. בין שאר מאפייניה הבולטים היא בירה לבנה מרעננת המזדווגת היטב עם מזון והיא בחירה פופולרית באזורים רבים בעולם.

שמה של הבירה הוא ”Edelweiss the Original White” בגרמנית. בנוסף לשם, הבירה מבושלת גם במים אלפיניים טהורים ומשתמשת במתכון המתוארך לשנת 1646. אפליגם בלונדינית היא מנזר קלאסי עם מרירות נמוכה וגוון חום-אודם. המגדל בצורת צריח המבשלה תומך בבקבוק אדלוויס.

שמה של הבירה אדלוויס נגזר מפרח אדלוויס, שנמצא בהרי הרוקי. ווייסבייר (Weisbier) היא בירה מסורתית עם מתכון המתוארך ל-375 שנה. הטעם והארומה שלו מרעננים והולכים טוב עם מגש מרעה. יש כמה וריאציות של הווייסבייר הקלאסי הזה, וייתכן שיש לך אחד אהוב בחנות המקומית שלך.

הבירה המקורית של אדלוויס היא בירה לבנה ומרעננת עם מים אלפיניים טהורים. זוהי בירה פופולרית באוסטריה, אך ניתן למצוא אותה גם בארצות אחרות. זה בירה קלה, פריך עם טעם לוואי פירות טעים. זו הבחירה המושלמת למנגל קיץ עם חברים או משפחה. אתה גם תהיה מופתע כמה טעים לאגר הוא.

הבירה אדלוויס היא בירה לבנה מרעננת המיוצרת ממים אלפיניים. המתכון הוא משנת 1646. יש לו טעם מתוק, עסיסי וארומטי. זו הבירה המושלמת לקיצים חמים! המותג גם מציע מגוון סגנונות וטעמים. אפשר למצוא בקבוק של הבירה המקורית של אדלוויס בכל סופרמרקט. אתה רוצה לשתות את זה עם החברים שלך!

לבירת חיטה פרימיום זו יש טעם וארומה ייחודיים. יש לו טעם לוואי עדין ופירותי שמזכיר את האלפים האוסטריים. היא זמינה רק במדינות שאינן מוסלמיות. זוהי בחירה מצוינת עבור ארוחות עסקים ומפגשים חברתיים. עם זאת, עליך להיות מודע לתוכן האלכוהול של המוצר. אם אתה לא מוסלמי, אתה תאהב את אדלוויס.