מה כדאי לי לדעת לפני טיולי ג'יפים?

שלא כמו בסיורים רגילים, טיולי ג'יפ נועדו לגרום לכל אחד בקבוצה לקרוא בהנאה בכל הזדמנות. שבילים ארוכים ונופים סלעיים כולם בהישג יד. הם בטוחים גם לקשישים ולילדים! אתה אפילו לא צריך לדאוג על נהיגה על שביל צר. ותוכל לעצור ולהעריץ את השקיעות המדהימות. אתה יכול אפילו לראות מבט חטוף באמנות רוק הודית כל ההרפתקאות האלה אפשריות עם ג'יפים!

תוכל גם לחקור שטח נרחב של שממה. סיורי ג'יפ בפארק הלאומי דנאלי באלסקה משתרעים על פני שישה מיליון דונם וכוללים את הר דנאלי, הפסגה הגבוהה ביותר בצפון אמריקה. האורחים יכולים לבחור בסיור עדין יותר הכולל גם עצירה לחטיפים ומשקאות. תוכל לחקור את האזור הזה בנוחות ובסגנון, כפי שאתה תהיה הרים מהמלון שלך בזמן נוח.

בזמן שאתה מארגן מסע ג'יפ, תצטרך לוודא שיהיה לך מקור אמין של אוויר. רוב הסיורים המאורגנים כוללים ארוחות, מגורים ודמי כניסה לכל האתרים. אם אתה יהודי כשר, אתה יכול לבחור ארוחות כשרות דרך בית צ 'באד בצ' אנג מאי. טיול טיפוסי אורך שלושה ימים. תצטרך להביא בגדים, כלי רחצה, מצלמה, דוחה יתושים, וכסף להוצאות אישיות. חברת הסיורים שלך יכולה לספק את שאר הציוד שלך.

טיולי ג'יפ בצפון תאילנד פופולריים בקרב נוסעים. המסלול יכול לכלול ביקורים במשולש הגבול תאילנד-לאוס-בורמה, מקדשים מוזהבים בדואי-סותפ, והעיירה פאי. אתה יכול גם לעצור כדי לתקשר עם השבט ארוך הצוואר או לצאת לטיול רפטינג במבוק. אתה יכול גם ליהנות מחוות סחלבים ואומגות, אם אתה מרגיש הרפתקן.

הרי סן חואן ידועים במזג האוויר המשתנה שלהם. צפה סופות רעמים וברקים מכה בשעות אחר הצהריים. כדי להימנע מגשם, נסה לקבוע מועד לטיול מוקדם בבוקר. כביש המעבר של הדוב השחור ידוע כשביל המסוכן ביותר בקולורדו. למרות שזה מאוד פופולרי, היו כמה תאונות בשנים האחרונות. אל תשכח לקרוא את ההוראות בזהירות! אם יש לך שאלות או חששות, שאל את מדריך הטיולים שלך. אם אין לך מדריך, תחשוב על סיור פרטי.

בזמן שאתה באזור, אתה יכול גם לבחור עבור סיור ג'יפ מתון יותר. סיורים אלה מתפתלים דרך שטח מגוון ופותחים נופי הרים עוצרי נשימה. זו בחירה נהדרת למשפחות וילדים בכל הגילאים. סיור בג'יפ קל עשוי לכלול עצירות ב-Piney River Ranch Trails, Shrine Pass, Resolution ו-Radium State Wildlife Area. בזמן שאתה שם, לקחת את המצלמה שלך ולהכין את עצמך להרפתקה!

כמה חברות מתמחות בלקיחת קבוצות לסיור פרטי, אבל אתה לא צריך להיות מומחה כדי לקחת חלק. רוב חברות הטיולים יתנו לך כרטיס מתנה בכל סכום, אתה יכול גם לרכוש תלושי מתנה בכל סכום, אשר ניתן לפדות לכל סיור. ואל תשכחו לבדוק אם הם ידידותיים לחיות מחמד! זה ישמח מאוד את הנמען שלך.

לסיורים מרובים של יום, אתה יכול לשמור את המקום שלך ולשלם הפקדה של 100 $ לאדם. עם זאת, תצטרך לשלם יתרת 60 ימים לפני היציאה. אם תבטל את הנסיעה שלך תוך 60 יום, אתה לא יכול לתבוע את ההפקדה שלך. התשלום הסופי שלך יחויב לכרטיס האשראי שלך. כך תהיה בטוח שהג'יפים שאתה מתכנן לרכב עליהם יהיו בטוחים וכיף! ומי אמר שאתה לא יכול למצוא טיול ג'יפ טוב?

אתה יכול גם לעשות טיול ג'יפ לשטח המחוספס של שביל הרוביקון, שם תוכל לבדוק את הגבולות שלו. זה יכול להיות קל כמו נסיעה של כמה שעות בג'יפ שלך, או מאתגר כמו הרפתקה מלאה. למעשה, השביל הוא אחד המפורסמים בעולם. אבל תצטרך לוודא שהרכב שלך מתוחזק כראוי כדי להיות מסוגל לחצות אותו בבטחה.

פרטים נוספים: https://www.adamsela.co.il/jeep-trips/