מזונות ילדים

מזונות ילדים – המידע המקיף ‏

אולי אתה סקרן לדעת כמה מזונות ילדים עליך לשלם אם אתה ובן הזוג לשעבר מתגרשים. יש הרבה סיבות לשלם את הכסף הזה. אבל אתה יודע כמה זה יימשך? בואו נסתכל על הנושאים האלה. הנה כמה עובדות חשובות לדעת על תחזוקת ילדים. זכור שאם אתה משלם מזונות בזמן, תוכל להימנע מחובות גדולים בעתיד.

מה זה מזונות ילדים?

בתי המשפט קובעים כמה מזונות חובה על כל הורה לשלם. הם לוקחים בחשבון מגוון גורמים, כולל ההכנסה של שני ההורים, מספר הילדים ולוחות הזמנים של ההורים. ישנם קווים מנחים להורים שאינם משלמים מזונות והסכום שכל הורה חייב לשלם. לדוגמה, יש מדינות הדורשות מההורים לתמוך בהם עד גיל 18.

יש להציג את כל התיעוד התומך בהכנסה ובהוצאות עבור הילד בפני מי שמשלם מזונות. מסמכים אלה יכולים לכלול דמי שכירות, תשלומי רכב, חשבונות טלפון סלולרי, תשלומי רכב והוצאות טיפול בילדים. אם יש ילדים אחרים בבית, על ההורה לשלם להוכיח את הכנסתם. במדינות מסוימות תשלומי מזונות מחושבים על ־ פי נוסחה. עו "ד מזונות יכול לעזור לקבוע את סכום התמיכה הראוי. להלן הקווים המנחים שיעזרו לך להחליט אם עליך לשלם מזונות. ‏

מה זה מזונות? מזונות יכולים להיות הרבה דברים. תשלום מזונות נועד בראש ובראשונה לעמוד בהוצאות המחיה היומיומיות של הילד, גם אם הוא גר עם הורה אחד. שני ההורים אחראים לתשלום מזונות. גידול ילד יכול להיות יקר. מזונות הם דרך להבטיח שההורה הלא-משמורן יתרום את הכסף הנדרש לילדו. זוהי גם דרך להבטיח שהם לא מבזבזים כסף.

למה אנחנו צריכים מזונות ילדים?

למה אנחנו צריכים טיפול בילדים? זוהי שאלה קשה, עם הרבה גורמים שונים מעורבים. מזונות הם לא דרך הוגנת לחלק הוצאות, במיוחד אם שני ההורים מבלים פחות מ-50 אחוז מזמנם עם הילדים. בנוסף לכך, יש בו רושם מוטעה שההורה השני מתעלל בילדים ודורש מהם תשלום מזונות. מה זה מזונות? בואו נסתכל.

תשלומי מזונות משולמים על ידי בית המשפט כדי להבטיח את הרווחה והטיפול בילדים. הנוסחה הקובעת את סכום תשלומי המזונות מבוססת על מספר הילדים וההורים ברוטו הכנסה חודשית. גורמים נוספים המשמשים לחישוב תשלומי מזונות כוללים את עלות הטיפול הרפואי והילדים, וכן את הזמן שכל הורה מבלה יחד עם הילדים. לדוגמה, ילדים שאינם מצטרפים אינם זכאים לקבל מזונות.

בשנות ה-70, הגירושין היו המנבא החשוב ביותר של העוני בקרב נשים. מערכת המזונות הוקמה כדי לקזז את ההפסדים הכלכליים שסבלו האימהות ולספק הטבות לאבות. עם זאת, שינויים חברתיים, כלכליים ודמוגרפיים רבים השפיעו על הדינמיקה של משפחות בשנות השמונים. מערכת המזונות נאבקה בשינויים האלה. אוסבורן דן באבולוציה של גביית מזונות ילדים ובהשפעה של מזונות ללא תשלום.

כמה זמן המזונות ילדים נמשכים?

מזונות בדרך כלל ממשיכים עד שהילד בן 21. עם זאת, תשלומי מזונות יכולים להסתיים מוקדם יותר אם הילד מתחתן, הולך לקולג 'או משוחרר. ההורים יכולים להסכים להאריך את תשלומי תחזוקת הילדים עד גיל 22 במקרים מסוימים. הנה כמה נסיבות נפוצות שעלולות להביא לסיומו או להארכתו של צו מזונות. כדי לקבל מידע נוסף על משך תשלומי המזונות, אנא צור קשר עם המרכז לדיני משפחה.

תשלומי מזונות בדרך כלל מסתיימים בגיל 18, אך ניתן להאריך כמה הזמנות עד גיל 18. במקרים אלה, תשלומי מזונות יכולים לשמש לכיסוי שכר לימוד, ספרים ועמלות. במקרים כאלה, ההורים עשויים להסכים שהוצאות המכללה ישולמו או שבית המשפט יכול להורות על תמיכה בסטודנטים. אורך תשלומי תחזוקת הילדים במקרים אלה יהיה תלוי במצבם הכלכלי של ההורים.

אורך חובות תחזוקת הילד ישתנה בהתאם לנסיבות. חשוב גם לשקול את גילו של הילד בגירושין. גם אם ההורים אינם נשואים, הילדים נחשבים לילדים למטרות תמיכה. אם הילד עדיין גר עם ההורים, התשלום עשוי להימשך עד שהילד יגיע לגיל 18. הילד יכול לקבל תמיכה עד 26 אם הם מוגבלים.