עורך דין גישור

נפגעת בתאונת עבודה?

פציעות במקום העבודה יכולות להיות הרסניות ולהוביל לנכויות ארוכות טווח. למרבה המזל, ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח את בטיחות מקום העבודה שלך.

כיצד ניתן להגיש תביעה?

כאשר עובד נפגע בעבודה עליו להגיש תביעה למוסד לפיצוי עובדים במדינה. למרות שתהליך זה מוסדר מאוד על ידי הממשלה ויכול לקחת זמן, אם תפעל מהר לאחר שנפצעת, סביר להניח שהתיק שלך יאושר.

כבעל עסק, באחריותך לוודא שכל העובדים שלך מבינים את תנאי פוליסת ביטוח הפיצויים של העובדים שלך. זה כולל דיווח על כל פציעות לחברה ופנייה לטיפול רפואי במידת הצורך.

ביטוח פיצויי עובדים מעניק הטבות לנפגעים בעבודה, כגון כיסוי רפואי, שיקום והטבות הכנסה. קיימת מגבלת זמן להגשת תביעות ולכן חיוני שתעשה זאת מיד לאחר פציעה.

זה חכם לפנות לייעוץ משפטי בכל תביעה שיש לך. פעולה זו יכולה להבטיח שתקבל את הפיצוי המקסימלי עבור הפציעה שלך.

תביעה היא הצהרה הטוענת זכות או דרישה משפטית, לרוב במטרה לזכות בוויכוח או בתיק. זה נמצא בשימוש נרחב הן במשפט האמריקאי והן בחוק האנגלי.

מבחינה היסטורית, המילה תביעה שימשה במשמעות של התחייבות או בקשה למשהו בשל. זה יכול לכלול דרישות לכסף או רכוש וכן התחייבויות לביצוע שירותים.

יצירות ספרותיות משתמשות בטענות כדי לעורר סקרנות של הקוראים, לספק עומק לדמויות ולאפיונים, לשדר אמונות ולספק דעה של מחבר על נושא.

לפני שנוכל להגדיר תביעה, יש צורך להגדיר תחילה מהי עילת תביעה. מושג פשוט זה חיוני בהבנת ההליך המשפטי עצמו.

לדוגמה, "עילת תביעה" מוגדרת כזכות, דרישה או טענה הנטענים הנשמרים כעובדה. זה יכול גם להתייחס להצהרה המרמזת על חובה לספק שירותים.

המילה "טענה" נובעת מהמילים הלטיניות claim ו-quid. באנגלית מודרנית, quid פירושו "דרישה למשהו המגיע". הוא משמש במובן הבסיסי ביותר שלו: "לטעון".

ניתן להגדיר את המונח "טענה" גם כ"אמירה נכונה או שקרית", כשהאחרון מייצג את ההיגיון הקלאסי. עקרון הדו-ערכיות מחייב שתביעות יקבלו אחד משני ערכי אמת: נכון או שקר. יתרה מכך, הדבר מבטא אי סתירה – ששום טענה אינה יכולה להיות נכונה ושקרית בעת ובעונה אחת.

כיצד ניתן לפנות לעורך דין?

לאחר תאונת עבודה, ייתכן שתצטרך לדבר עם עורך דין. אתה יכול להיות זכאי להטבות פיצויים לעובדים, הצד השלישי הרשלן היה אשם, או שאתה צריך עזרה בהגשת תביעה לפיצויים נוספים. לא משנה המצב, עורך דין תאונות עבודה מנוסה יכול להדריך אותך בכל שלב בתהליך ולהבטיח שתקבל פיצוי מקסימלי.

אם נפגעת בעבודה, חיוני שתדווח על כך בהקדם. פעולה זו עשויה להשפיע באופן משמעותי על גובה הטבות הפיצויים של העובדים המוענקות לך, אם בכלל.

יתר על כן, זה יאפשר לך לכסות את החשבונות הרפואיים שלך כשאתה מחוסר עבודה. יתר על כן, רישום של הפציעה מסייע להבטיח שאם מעסיק או חברת ביטוח חולקים על חומרתה, יהיו לך ראיות לגיבוי תביעתך.

תאונת עבודה יכולה להיות חוויה הרסנית ומשנה חיים. זה עלול להשאיר אותך עם צרכים רפואיים ארוכי טווח, כאבים ואפילו אובדן הכנסה. בין אם מדובר בפגיעה מוחית טראומטית ובין אם מדובר בפגיעת גב קשה שגרמה לאירוע, אתם זכאים לפיצוי הוגן הן מהמעסיק והן מכל צד שלישי רשלני המעורב בו.

למרבה הצער, חוקי פיצויי עובדים יכולים להיות מסובכים ומבלבלים עבור מי שמוצא עצמו נפגע בעבודה. למרבה המזל, עורכי הדין במשרד עורכי הדין של Jay S. Knispel, LLC נמצאים כאן כדי לעזור לך להחזיר את הכספים הדרושים לכיסוי הוצאות והפסד שכר.

כדי לגלות כיצד תוכלו לשמור על זכויותיכם ולקבל את הפיצוי המגיע לכם, פנו אלינו עוד היום. נתאם איתך פגישת ייעוץ חינם כדי לבדוק את פרטי המקרה שלך.

פגיעה הנגרמת מתנאי עבודה מסוכנים עלולה לגרום לנכות לצמיתות, כלומר ייתכן שלא תוכל לחזור לעבודה כתוצאה מהאירוע. זה הרסני עבור המשפחה והלקוחות הפוטנציאליים שלך.

עורך דין פיצויי עובדים יכול לסייע לך בהגשת תביעות עבור כל הטבות כספיות הזמינות והגשת תביעות נזקי גוף אם מישהו אחר היה אשם. הם עשויים אפילו לקחת על עצמם את חברת הביטוח של המעסיק שלך כדי להבטיח שתקבל את כל הפיצויים המגיעים.

לפרטים נוספים : רוסלן בונדר