עוגיות טבעוניות

עוגיות טבעוניות – למה לקנות כמה?

אם אתם מחפשים פינוק בריא וטעים יותר שטעמו טוב כמו עוגיות רגילות, שקלו להכין מנת עוגיות טבעוניות. עוגיות אלה קלות לאפייה ויש להן יתרונות רבים. להלן כמה ממרכיבי המפתח שהופכים אותם לבחירה מצוינת למתכון העוגיות הבא שלך. המשך לקרוא למידע נוסף. להלן כמה טיפים להכנת עוגיות טבעוניות. הם יכולים גם להיעשות בקלות על ידי מישהו.

מהן עוגיות טבעוניות?

האם אתה סקרן לגבי עוגיות טבעוניות? מצאת את המקום הנכון אם אתה מחפש ליהנות מפינוק טעים בלי כל האשמה. עוגיות טבעוניות מיוצרות עם קמח, ממתיקים, שוקולד צ ' יפס, ולעתים קרובות הן בריאות מאוד. כדי למצוא את העוגיות הטבעוניות הטובות ביותר, המשך לקרוא לעצות של תזונאים. הם חולקים את 10 הבחירות המובילות שלהם ואת שלושת המועדפים עליהם להימנע. העוגיות האורגניות של תאומי התזונה הן דוגמה מצוינת לכך. עוגיה אחת מכילה קלוריות וסוכר של מנת ירקות, עם שישה גרם סוכר בלבד וחמישה גרם סיבים.

בעוד שחברות עוגיות טבעוניות נמנעות משמן דקלים, יש המשתמשים בספקים מיערות גשם בר קיימא. מוצרי פאלם ידועים לגרום נזק לסביבה, קהילות מקומיות וחיות בר, ללא קשר למקום שבו הם נעשו. בריאות העוגיות תלויה גם באיזה סוג ממתיקים הם משתמשים. אופים טבעוניים משתמשים בתמרים ומיץ פירות במקום בסוכר. סוגים אלה של ממתיקים טבעיים נוטים להיות בעלי אינדקס גליקמי נמוך יותר.

העוגיות הטבעוניות הללו בריאות יותר ממקבילות חלב אך עדיין מכילות קלוריות, שומן רווי, סוכר וקלוריות. ואתה עדיין יכול לאכול עוגיות טבעוניות במתינות, כל עוד אתה צופה בתכולת הסוכר והשומן בהן. תזונאים רבים ממליצים להשתמש בממתיקים טבעיים, כמו סירופ מייפל וסטיביה, במקום קמח מזוקק. בנוסף לשימוש במרכיבים טבעיים, חפשו מתכונים המשתמשים בשמן קוקוס, רסק תפוחים או זרעי פשתן.

האם עוגיות טבעוניות בריאות יותר מעוגיות רגילות?

רוב מוצרי הסופרמרקט זמינים בעוגיות טבעוניות. מצרכים יכולים למכור עוגיות אוראו טבעוניות ועוגיות לחם קצרות של לורנה דונונה. הם זמינים גם בזנים שנרכשו בחנות במגוון רחב של טעמים. הם הרבה יותר נפוצים ממה שאנשים חושבים. אפילו אוריאו עשויים מרכיבים ללא חלב, כך שגם חובבי אוראו יכולים למצוא אפשרויות טבעוניות.

בעוד שעוגיות טבעוניות מכילות פחות קלוריות מסוגים רגילים, יש להן טעם לוואי שמנוני. הם עשויים להיות שמן קוקוס, זית או שמן חמניות טעם. הטעם עשוי להיות מושך יותר מאשר אחד לא טבעוני, עם זאת, כי הם עשויים סוכרים טבעיים ושמנים לא מעובדים. בנוסף, לעוגיות טבעוניות אין את החמאה או שמן הדקלים שעוגיות רגילות עושות.

בעוגיות טבעוניות יש פחות סוכר מעוגיות רגילות. עם זאת, הם צריכים להיות מטופלים כמו לטפל. עוגיות טבעוניות יכולות להכיל את אותה כמות כמו עוגיות רגילות, אך עשויות להכיל מרכיבים מודעים יותר לבריאות. הקפידו לקרוא תוויות תזונה לפני שאתם אוכלים יותר מדי עוגיות טבעוניות. אם אינך בטוח, בדוק את דיאטת השינוי הקטן, המתמקדת בהפיכת המזונות היומיומיים לבריאים יותר. ראוי לציין כי עוגיות טבעוניות עשויות להכיל אותה כמות קלוריות ושומנים מאשר עוגיות רגילות.

האם קל להכין עוגיות טבעוניות?

האם עוגיות טבעוניות קלות להכנה-אם כן, תוכלו לעשות זאת! אתה צריך רק מערבל ידיים, קערה וקצת חמאה טבעונית. מערבבים יחד את החמאה והסוכר החום. מוסיפים את תמצית הווניל. מוסיפים את החלב, תמצית הווניל ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את התערובות, ושומרים חופן מכל אחד לחלק העליון של העוגיות. אפשר לבצק לנוח שעה. מרפדים ניירות אפייה בנייר אפייה. אופים את העוגיות 9-12 דקות או עד שהן מעט יציבות.

כשאתם אופים עוגיות טבעוניות משלכם, הקפידו לבדוק היטב את רשימת המרכיבים. עליכם לוודא שהחמאה הטבעונית בה אתם משתמשים בעוגיות שלכם היא צורת בלוק ולא ממרח. מקלות וממרחים מכילים חומרי מילוי, מים ותוספים, המשפיעים על מרקם העוגיות. ערבוב סוכר חום ולבן ניתן להשתמש בעוגיות טבעוניות. הראשון הופך את העוגיות לרכות, לעיסות, והאחרון מוסיף מתיקות עדינה לטעם המולסה. אתה יכול להחליף חמאת קוקוס או ממרח חמאה טבעוני מלא שומן באפשרויות ללא חלב.

השתמש בתמצית וניל בעת אפיית עוגיות טבעוניות. ניתן להכין עוגיות טבעוניות ללא חלב או חלב קוקוס. אולי אפילו תתנסו בשוקולד טבעוני. שוקולד הוא גם טבעוני, אך חשוב לציין כי ישנם מותגים רבים של שוקולד ללא חלב. כמה מותגים טבעוניים אפילו מוסיפים חלב בשוקולד שלהם כדי שיהיה לו טעם טוב יותר. לאחר שמצאתם את השוקולד הטבעוני הנכון, תוכלו לאפות את העוגיות בפחות מ-12 דקות.

לחצו כאן עבור מידע נוסף על עוגיות טבעוניות: https://www.rcookiebox.co.il/c/%D7%A2%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA