עורך דין גישור

עורכי דין לגישור – למה אתה צריך אחד

האם אתה חושב על שכירת עו"ד גישור כדי לעזור עם הגירושים שלך? יש לך מזל! הנה כמה סיבות שאולי תצטרך אחת. ראשית, בואו נסתכל על היתרונות של גישור. זו חלופה למשפט ארוך ומושך. לא רק שזה יקר ודורש זמן, אלא גם מלחיץ להביא את הצד השני לבית המשפט. עו "ד לגישור יספק אוזן נייטרלית, תהליך סודי ויעזור לך להגיע להסדר.

מה זה עורך דין גישור?

גישור הוא תהליך שבו עורכי דין פועלים כצד שלישי נייטרלי כדי ליישב מחלוקות. גישור מייצג את האינטרסים של הצדדים ומחפש פתרונות מתאימים. כגורם שלישי ניטרלי, תפקידו של הגישור הוא להקל על חקר כל האפשרויות, ואין לו כל הטיה אישית. מטרת הגישור היא לקדם קבלת החלטות מושכלת על ידי מתן אפשרות לצדדים לשקול את כל האפשרויות לפני קבלת החלטה.

ישנם שני סוגים בסיסיים של גישור: אחד עבור להיות מגשר ואחד עבור ייצוג לקוחות. הסוג השני טוב יותר משום שהוא מגלה עניין רב יותר לעזור ליישב את המחלוקת. עורכי דין בדרך כלל חופשיים לקבל הכשרה בגישור. עם זאת, ישנם מקרים שבהם עורך דין יכול לבחור לייצג לקוח בהתדיינות משפטית. עורכי דין אלה לעתים קרובות יש רמה גבוהה יותר של הכשרה בתחום מסוים.

לבקש עזרה מהחברים והמשפחה שלך זו דרך אחרת למצוא עורך דין גישור. עורך דין יכול להמליץ על עורך דין בהתבסס על המצב הספציפי שלך. אם עורך דין ממליץ על גישור, אתה לא צריך לשלם את אותו תשלום. האגרה שגובה עורך דין לגישור לא נקבעת באבן. הוא נקבע על סמך הניסיון והידע של עורך הדין.

מהו תפקידו ואחריותו של הגישור? ‏

לפני שתחליט לשכור עורך דין שייצג אותך בגישור, חשוב לדעת מה יהיה תפקידם. הם יכולים לתת ייעוץ משפטי לפני הגישור, להיות נוכח בחדר הגישור, ולעזור לך לעבור על הסכם הפשרה לפני שהוא נחתם. הם יכולים גם להיות המאמן או היועץ שלך במהלך תהליך הגישור. עורכי דין גישור בדרך כלל לגבות תשלום לפי שעה, כך להיות בטוח להבין מה זה אומר.

לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה על תנאי הגישור, ינסח עורך הדין את ההסכם הסופי. עורך הדין יבטיח שההסכם יהיה ברור וימנע אי הבנות. בנוסף, עורך דין ידאג לכך שלא יהיו תנאים שעשויים להשפיע על התוצאה הסופית של הגישור. עורכי דין צריכים לעודד את לקוחותיהם לא להיות נוקשים בגישתם לתהליך הגישור. המטרה היא למצוא פתרון פשרה.

עורך דין משמש כפרקליט ויועץ הלקוח. עורך הדין יכול לייעץ ללקוח על האסטרטגיה והטקטיקה הטובה ביותר לשימוש, ללא קשר לשאלה אם גישור הוא חובה או מרצון. עורך הדין מקל על התקשורת ומפרש את הערותיו ושאלות הגישור במהלך הגישור. עו "ד רשאי גם לנסח את הסכם הגישור/הסדר. בסופו של דבר, תפקידו של עורך הדין בגישור הוא לייצג את האינטרסים של הלקוח.

מה זה גישור?

מה זה גישור? גישור הוא תהליך שבו גורם שלישי מקדם הסכם בין שניים או שלושה צדדים. הגישור אינו מוסמך לקבל החלטות, אלא פועל כדי למצוא פתרון חסכוני שיפתור את הבעיות של שני הצדדים. הגישור מתמקד בעיקר במציאת מכנה משותף ומניעת התדיינות משפטית נוספת. גישור הוא לא על הטלת כללים משפטיים או זיהוי אמיתות. שני הצדדים מעורבים, אז שני הצדדים חייבים להיות פתוחים וכנים.

אורך הגישור משתנה, בין חצי שעה לכמה ימים. מספר גורמים משפיעים על הזמן הנדרש לפגישת גישור. משך פגישת הגישור נקבע על פי מורכבות המקרה ומספר הצדדים המעורבים. הגישור נמשך בדרך כלל כשעה. עם זאת, זה יכול להימשך כמה ימים, תלוי במספר הצדדים ובמורכבות המקרה. עדיף שתבקש ייעוץ משפטי לפני שתגיע לישיבת הגישור הראשונה כדי להפיק את המירב מתהליך הגישור.

ישנם הבדלים רבים בגישור ובבוררות. גישור הוא הליך הלוך ושוב ללא כללים פורמליים, בעוד בוררות כוללת צד שלישי ניטרלי ששומע את שני הצדדים של מחלוקת ולאחר מכן מוציא החלטה סופית. בוררות מחייבת. גישור הוא תהליך הלוך ושוב ללא כללים רשמיים. עם זאת, הגישור מנסה להגיע לפתרון המקובל על שני הצדדים. שיטה זו היא חסויה.