קוקטיילים לאירועים מיוחדים

באופן מסורתי, קוקטיילים לאירועים מיוחדים כוללים אלכוהול, אשר יכול להיות חסרון עבור כמה אורחים. עם זאת, טעמם של המשקאות החגיגיים יכול להיות מושך מאוד ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח אף יותר. אם המשקאות ניתנים לאינסטגרם, הם יכולים להניע שיתוף חברתי, שהוא פרסום חינם למוסד שלך. הנה כמה רעיונות לקוקטייל להוסיף לאירוע המיוחד הבא שלך. תנו לצוות להמליץ על קוקטיילים עונתיים כשאתם מגישים אורחים. הצרכנים סומכים יותר על המלצות של חבר צוות בעל ידע, אז אל תפחדו לייעץ.

נסה קוקטייל שמקבל השראה מחג סתיו, סתיו או חורף. לעונת התפוחים והתאנה יש זיווג מושלם, וניק סלוודוראי יצר קוקטייל תפוחים, המבוסס על הקינוח. עונת התאנים הגיעה, וקטלינה של סידני יצרה תאנה מיושנת. נסה אחד המשקאות האלה, ואתה תהיה בטוח להרשים את האורחים שלך.

כדי להכין קוקטייל אלגנטי, צריך ג'ין יוקרתי, כמו ג'ין משי. מגע של סירופ דבש יוסיף מתיקות למשקה. לחלופין, אתה יכול להשתמש בסירופ אגבה או סירופ פשוט. מיץ לימון טרי ומיץ ורדים נחוצים גם הם, כשהם מוסיפים הערות פרחים ואיזון לקוקטייל. לכשרון נוסף, להגיש את המשקה שלך עם קישוט של תפוז טוויסט, או למעלה אותו עם עוגת בועת דובדבן.

קוקטייל טרום היובש הידוע בשם ”שיקגו פיז” הוא גם אפשרות טובה. הוא משלב רום כהה או יציאת אודם עם מיץ לימון טרי, סוכר, ביצה לבנה, וסודה. כדי להכין את הקוקטייל הזה, לנער אותו ביסודיות, בלי קרח. במהלך תקופת היובש, ברים רבים יצרו קוקטיילים שנקראו ”מחדלי גופות”, אשר הוכנו עבור שיכורים שמתו. כיום הם מושלמים לחתונות ולאירועים מיוחדים.

קוקטיילים לחג יכולים להיות מוגשים גם במסיבות חג. הם יכולים לשחזר את הטעם של עוגיות חג טריות אפויות. בהתאם לטעם שלך, מתכוני קוקטייל לחג יכולים להיות שוקולד, מנטה, עוגת זנגביל, אגוז מוסקט, חמאה וטעמים של אגוז מוסקט. בנוסף, אתה יכול אפילו לבחור מתוך מריר, מתוק ואפילו בירה. המפתח לקוקטייל ראוי לחג הוא המצגת. קוקטייל נחמד בנושא חג יגרום לאורחים שלך להרגיש כאילו הם במסיבה.

כשמדובר בקוקטיילים, הדרך הטובה ביותר ליהנות מחגיגות החג שלך היא ליהנות מהם באחריות. הזמן הטוב ביותר לשתות אותם הוא כמה שבועות לפני האירוע, אז אתה יכול לוודא שיש לך מספיק זמן להכין אותם. אתה יכול גם לבחור לעשות אותם שבועיים עד ארבעה שבועות מראש. עליך גם להכין אותם היטב אם אתה משרת אותם לאירועים מיוחדים. המתכונים הרשומים להלן מושלמים למסיבות או לכל אירוע מיוחד.

משפחת סורל מלאת תשוקה למשקאות קלים. הם מציעים טעימות קוקטייל בבית ושירותי ברמן. הם גם שותפים עם ברמנים ומציעים שותפויות משקאות על ידי שתייה. הזוג גם מציע שירותים אישיים לקניות משקאות חריפים וניתן לשכור אותו לקייטרינג בביתך. בנוסף להצעת קוקטיילים ערמומיים, הם גם מציעים מים מלאי פירות ולימונדה ללא שתייה. אתה יכול לשכור את הברמנים של ”זנבות השועלים” כדי ליצור משקאות מיוחדים לאירועים מיוחדים.

לשנה החדשה, למה לא לשרת את הסנאפר האדום? זה משקה מתוחכם, תוסס וטעים עם רמז בוטני. זה הופך כל חגיגה לחגיגית יותר. משפט וגרנד מרנייה זוג מושלם עם בועות בקוקטייל האלגנטי הזה. המשקה לוקח רק כמה דקות להכין והוא גרסת ערב של המימוזה הפופולרית. רק תדאג להביא את החברים והמשפחה שלך. ברגע שתבחר את הקוקטיילים הנכונים, תשמח לחגוג אותם בסטייל.

הקוקטייל המושלם לכל חגיגה יכול להיעשות בדקות. לדוגמה, מימוזה תות שדה היא קוקטייל קל להכנה. או, אתה יכול לנסות מימוזה חמוציות וניל. לשניהם יש השפעה מרעננת וטעימה על האורחים. אם לא מתחשק לך להכין משקה מורכב, נסה אפשרות פשוטה ופחות יקרה. רוב המשקאות האלה דורשים רק שני מרכיבים.

פרטים נוספים: https://www.silonbar.co.il/